BEBEĞİM

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

23 Şubat 2013 Cumartesi

38.-39. HAFTALAR VE SON DOKTOR KONTROLÜMÜZ


                                           OĞLUM GELİYOR.SON 6 GÜNÜMÜZ

  Bugün itibariyle 37+4.ü tamamlamış bulunuyoruz.Yani 38.haftamız bitti sayılır.Son doktor kontrolümüz perşembe günüydü.Bebeğimin geçen kontrolden bu yana fazla kilo almaması beni üzdü ama doktorumuzun dediğine göre bebek doğum kanalına girdiği için kilosu eksik çıkmış olabilirmiş.20 şubat itibariye bebeğim 2.885 kilogram.Sanırım doğuma kadar 3200 olur.


   Doktorumuz, daha önceki kontrolümüzde, doğumu 1 Mart 2013 Cuma gününe randevu vermişti.Fakat eşimin iş seyehatinin 25 şubat-1 Mart tarihleri arasına denk gelmesi bizi üzmüştü.Doktorumuzdan rica ettik.Kaanımın doğum tarihini 02.03.2013 Cumartesi olarak belirledik.


   Eğer atladığım birşey kalmamışsa, bütün eksiklerimiz tamamlandı.Doğum fotoğrafçımızdan randevumuzu aldık.Bebek kurabiyelerimizin siparişini verdim, pazartesi günü elimde olucaklar.Bebek şekerlerimizi geçen haftalarda tamamlamıştım.Oğlumun anı defterini de dün bitirdim.Hastane ikram edilcek lokumlar ve içecek servisi yapılacak bardaklarımızı oğlumun ismine özel hazırladım.Hastane kapı süsümüz ve balonlarımız da hazır.Bir tek oğlum eksik.

    Gittikçe göbişimiz büyüyor.Kendimi patlıcak gibi hissediyorum.Özelllikle bu son 15 gündür göbişim bu zamana kadar hiç büyümediği kadar hızlı büyüdü.Oğluma alan dar gelmeye başlamış olucak ki göğüs kafesime baskı yapıyor.Hamileliğimde şuana kadar toplam 14 kilo almış bulunuyorum.Umarım doğumdan kısa bir süre sonra eski kiloma kavuşurum.

    Hamileliğimin bu son günlerini annemde geçiriyorum.Doğumdan önceki son postum olabilir.

    Heyecan,bekleyiş,tedirginlik,korku,merak hepsi birbirine karıştı.

    Dualarınızı eksik etmeyin.Hepinize sağlıklı ve mutlu haftalar...

Hiç yorum yok: