BEBEĞİM

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

12 Eylül 2012 Çarşamba

YENİ ALDIĞIM KİTAPLAR (HAMİLELİK)

      Bugün itibariyle tam 14+2 deyiz.Dün rutin doktor kontrolümüz vardı.Hamileliğimin seyrini sağlık ocağı dahil 3 doktor takip ediyor.Dün Şeniz Hanımdaydık.Çok şükür bebeğimin kilosu da boyu da yerindeymiş.Gayet huzurluymuş benim bebeğim.Doktorumuza cinsiyetimiz belli mi diye sorduğumda,belli olduğunu söyledi.Ama yanılma ihtimalinin de olduğunu belirtti.Oyüzden burda daha paylaşmak istemiyorum.
Ahmet bey'in hem tecrübesine hemde kullandığı ultrason cihazına daha çok güveniyorum.22 Eylül'de kendisiyle randevumuz var.Bakalım o ne diyecek.Ayrıca gittiğimizde 3'lü tarama testimizi de olacağız.
Bunlar da benim kitap yurdundan aldığım son kitaplar.Okumaya başladım bile.Kitaplar hakkındaki yorumlarımı da ilerleyen zamanlarda paylaşacağım.

SEVGİLER...


2 yorum:

Sonsuz Dekorasyon dedi ki...

tebrikler cnm sağlıklı mutlu huzurlu bir hayat diliyorum ona anne baba mutluysa çocukda mutlu oluyor zaten çok heyecanlı olsa gerek inşallah bize de nasip olur tecrübelerinizi takipteyim:))) bol bol paylaşın..

Nazlıca dedi ki...

çok heyecanlı çok güzel bir duygu cnm.Allah isteyen herkese nasip etsin.