BEBEĞİM

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

10 Haziran 2013 Pazartesi

OĞLUMLA AYLAR NASIL DA GEÇİOR. 1. 2. VE 3. AYLAR

            İlk günden beri bana tarifi mümkün olmayan duygular yaşatan,bana anneliği ve sabrı öğreten benim canım oğlum.Hergün biraz daha büyüdüğünü görmek, hergün beni ve hayatı keşfetmeni izlemek bana büyük mutluluklar tattırıyor.Miss gibi cennet kokunla hergün bana bir daha böylesine yaşayamayacağım duyguları yaşatıyorsun.

           Bir gülüşün, bir bakışın, bir yüzünde yaptığın güzel bir tebessüm dünyalara bedel inan.Günler seninle dopdolu geçiyor.Her anın ayrı bir keyif ayrı bir mutluluk.Sen yokken hayatımız o kadar boşmuş ki, bizi varlığınla dolduruyorsun meleğim.


       Artık seninle göz temasları kuruyoruz.Gözünün önünden 5 dakıka yok oldum mu,Beni sesinle nerdesin annecim dermişcesine çağırıyorsun ve beni görünce verdiğin o tebessüm beni benden alıyor oğlum.Bugün tam 90 günlüksün.Seninle dopdolu,mutlu,huzurlu,bol sabır dolu tam 3 ay geçirdik.


        90 gün de neler yapmadın ki,
İlk 18 günümüze birtanecik anneannen eşlik etti bize ama dedeciğinin rahatsızlığından sonra anneannen gitti ve tam 72 gün başbaşa geçirdik seninle.Dedeciğin çok hasta bebeğim.Belki onu hiç tanıyamayacaksın vakit bile geçiremeyeceksin ama şunu bil ki bebeğin dedeciğin seni çok seviyor.Hergün arıyor sesini dinliyor.

     Birgün bu bloğu açtığında bütün bunları okuyacaksın ve annem beni ne kadar da cok seviyomuş diyeceksin.Biliyorum bizim sevgimizi de senin için yaptıklarımızında değerini bilen bir evlat olucaksın.

        Burda anneciğin seni dünyaya getirmeden bir gün önce çekildi.


Bunlar anneciğinin seni görmeye gelenler için hazırladıkları,




Burda da seni dünyaya getirmeden 3 saat önce çekildi.




Burda artık hastanedeyiz ve dakikalar sonra sana kavuşacağım.


Burda aklımda binlerce soru ve tedirginlikle sana kavuşmaya gidiyorum.


        Burda seninle ilk kavuşmamız ve evlat kokusunu içime çektiğim ilk an.2 Mart 2013 Cumartesi saat:09.12 ömrüm boyunca unutamayacağım birgün.Seni bana emanet eden rabbime binlerce şükürler olsun.



    Burda babacığının ve sevdiklerimizin seni ilk gördüğü an.Hemşire teyzelerin seni ölçmüşler 2890 gr ve 50 cm boyunda çıkmışsın.Sanırım annen sadece kendini beslemiş:( İlk aşın Hepatit B oldun.)




             Burda 1 günlüksün meleğim.Dünyadan bir haber bol bol uyuyordun.



Burda 2 günlüksün babacığın senin nufusnu çıkarmaya gitti.




Burda 15 günlüksün ve ilk rutin doktor kontrolümüze gittik seninle.İlk 15 gün benim için geçmek bilmemişti.Sarılık olmuştun ve hemen hemen hergün topuklarından kan alınıp değerlerine bakıyorlardı.Ağlamaların hala kulaklarımda çınlıyor.Rutin doktor kontrolümüze gittiğimizde artık sarılığının geçtiğini öğrendik.Kilon 3200 gr ve boyun 50 cmdi.





      Burda 1 aylıksın canımın içi.Artık biraz daha anlamlı bakmaya başladın bize.İkinci Hepatit B aşını oldun.3940 gr ve 55 cm boyundaydın.



Burda 40 günlüksün.Annenanneciğinle seni 40 taşla yıkadık ve hep beraber 40 uçurmaya gittik.





Burda tam 2 aylıksın.Çok güzel gülücükler atmaya başladın.5.550 gramsın ve 60 cm boyundasın.(5'li karma aşını,Pnömokok aşını ve verem aşını oldun.)

**Gözlerinle bütün hareketlerimizi izlemeye başladın.
**Yumuk yumuk ellerini açmaya başladın.
**Eline verdiğimiz herşeyi ağzına götürüyordun.
**Nihayet uyku düzenin oluşmaya başadı.
**En sevdiğin çıngırağınla tanışmış oldun.
**Maaşallah başını çok iyi dik tutabiliyordun.



Burda tam 79 günlüksün ve mevlüdümüzü yaptık.Bütün sevdiklerimiz yanımızdaydı.Bunlar senin bebek şekerlerin.

 



Burda da tam 3 aylıksın bebeğim.Rota aşını oldun.6.270 Gr ve 62 cm boyundasın.
**Sesler çıkarıp, cilveler yapmaya başadın.Yanında bizi görmeyince çığlıklar atıyorsun.
**Cıvıl cıvıl renklerdeki oyuncaklara bayılıyorsun.
**Artık ne tarafa geçersem beni izliyorsun.
**Gaz sancıların ve kolik ağlamaların geçti sayılır.Artık akşam 09.30 da gece uykusuna dalıyorsun.gece 03.00-03.30 arası emmeye uyanıyorsun.07.00 de uyanıp her sabah babacığını işe yolu ediyorsun.


SENİ ÇOK AMA ÇOK SEVEN ANNENDEN ŞİMDİLİK BU KADAR..


Hiç yorum yok: