BEBEĞİM

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

21 Ocak 2013 Pazartesi

BEBEK VE DOĞUM HAZIRLIKLARI-- 1

           Hazırlıklar tam gaz devam ediyor.Bebek şekeri malzemelerimi aldım.En kısa zamanda yapmayı düşünüyorum.Birkaç sitede doğum hazırlıkları ve bebek hazırlıklarıyla ilgili yazı okudum ve eksiklerimin olduğunu farkettim.
Benim gibi anne adayları için, eksiklerini kontrol etmek için bir tablo oluşturudm.Umarım işinize yarar.

Banyo Küveti
Piyasadaki ürünler hemen hemen birbirinin aynısı.Ben almayı düşünürken saolsun anneannemiz almış.
Banyo Kovası Ve Maşrapa
Plastik malzemelerin çoğunun zararlı olduğunu düşünürsek, Bunların bebeğe faydalı olmasında yarar var
Bornoz Ve Başlıklı Havlu
Başlıklı havlu yeni doğan bebekler için yeterli olacaktır ama ben Butikbebede uygun fiyata görünce ikisini de almıştım.
Banyo Süngeri
En sağlıklısının el örmesi olduğunu düşündüğümüz için,annem ördü.
Duş Termometresi
Suyun sıcaklığını anlamak için kesin lazım.Fiyatı da uygun gelince Weewell marka duş termometresi aldım.
Şampuan
Bebeğin cildini tahriş  etmeyip,başında konak oluşumunu engellediği için Sebamed marka aldım.
Pişik kremlerinin çoğu çinko içeriyor ve buda bebek cildini tahriş ediyor.
Pişik Kremi
Çinko içermediğinden dolayı tercihimizi yine sebamedden yana kullandık.
Bebekleri cildi ilk doğduklarında vücutları kuru ve kabuksu oluyor.
Bebek Yağı
Uzmanlar da,bebek vücudunun neme ihtiyaçları olduğundan dolayı
bebe yağı öneriyorlar.Diğer bakım ürünleri gibi bu da sebamed.
En iyi ıslak mendili UNI BABY.Fiyatı diğer temizleme mendillerine
Temizleme Mendili
oranla daha pahalı ama,alkol,boya maddesi ve parfüm içermiyor.
Aynı zamanda yenidoğan bebeklerin cilt temizliğinde önerilen su ve
pamuk,pratik kullanım için biraraya getirilmiş.O yüzden tercihim UNI BABY
Tırnak Makası
Bebekler için olan küçük tırnak makasları va.Bebedordan almıştım.
Bebekler de kulak pamuğu önerilmiyor.Kulak temizliğinin gazlı bez 
Kulak pamuğu
yardımıyla ılık suya batırılıp kulağğın içten dışa temizlenmesi gerekiyormuş
Ben bulunsun diye Unıbabynin kulak temizleyicisini aldım.
Burun Aspiratörü
İlk 1 ay önerilmiyor.Burun temizliği için olması gereken bir ürün
Daha sonaki aylar için almayı düşünüyorum.
Ateşölçer
Ateşölçerlerin hepsi aynı işi görüyor.Tam markasına karar veremedim. Araştırmaya devam ediyorum.

Hiç yorum yok: