BEBEĞİM

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

14 Ocak 2013 Pazartesi

33.haftamız ve bizden haberler

        Bugün itibariyle 32.haftamızı bitirmiş bulunuyoruz.Çok uzun zaman olmuş yazmayalı.Bu sürede fazlasıyla üzüntülü dönemler geçirdim.

        Benim canım babam diyaliz hastası.4 aydır düzenli olarak diyalize gidiyor.Diyaliz doktorunun şüphelenmesi üzerine Ekg çekildi ve arkasından da anjiyo.Bunun üzerine 2 damarı 6 yerden tıkalı çıktı.Ameliyat olması şartmış.Ama doktoru, kilosunun fazla olmasının ve bünyesine göre bu ameliyatı kaldıramayacağı için amaliyetın riskli olduğunu söyledi.Çok şükür ki başka bir profesör babamın damarlarını balon ve stent yönteimiyle açacağını belirtmesi üzerine hemen anjiyoya alındı.Cuma günü babamın damarlarına stent taktılar.Çok şükür sağlık durumu iyi.Bebeğim bütün bu olumsuzlukları anlıyormuş gibi, hiç durduğu yerde durmadı.

      32.Haftamızın en güzel olayı tabi ki bebeğimizi görmeye gitmemizdi.Cumartesi günü doktor kontrolümüz vardı.Oğluşumu hiç bu kadar net görmemiştik.Gülerken,kaşlarını çatarken,esnerken hepsini net bir şekilde gördük.Beni üzen tek şey, kilosu.Kendime ve bebeğime bu üzüntülü günlerde hiç bakamamıştım.Her zaman haftasına göre önde gdiyordu.Fakat.bu doktor kontrolümüze göre kilosu,haftasına göre düşük çıktı.Kilosu 1620.Doktorumuz endişelenmemen gerektiğini bundan sonraki haftalar kilo alımının hızlancağını söyledi.Normal doğum pozisyonundaymış.Ama korkularım beni sezeryana yönelttiğinden,sezeryan doğumda karar kıldık.Doktorumuz doğum tarihimi 1 mart olarak belirledi.Ben de geçen aydan bu yana 2 kilo almışım.Yani hamileliğim boyunca aldığım toplam kilo, 11.Tam 45 günümüz kaldı.Umarım 45 gün içerisinde fazla kilo almam.
   
       Şimdilik bizden haberler bu kadar.

Hiç yorum yok: