BEBEĞİM

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

22 Ocak 2013 Salı

34.HAFTAMIZ VE BİZDEN HABERLER


   












    





       Bugün itibariyle 33.haftamızı bitirmiş bulunuyoruz.Bu hafta da ummalı çalışmalar devam ediyor.Bebek şekeri yapımı,doğum hazırlıkları vs.Zaman yaklaştıkça beni daha da heyecan sardı.Oğluma kavuşmak için artık günleri sayıyorum.Doktorumuzun verdiği doğum tarihine tam 37 gün kaldı.


    Bu hafta kasılmalarım artmaya başladı.Adı Braxton-Hıcks kasılmalarıymış.Ehh bu kasılmaların artması demek,doğuma yaklaşıyoruz demekmiş.

    Ama hala hastane çantam hazır değil.Birkaç eksiğim var.Onları tamamlamak için Kemeraltına gitmem lazım.Malum hava şartlarından dolayı çıkamıyorum.

    Karnım hızla büyümeye devam ediyor.Hatta öyle bir şeyki bir hafta önceki halimle bir hafta sonraki halimle çok fark oluyor.

     Benim bitanem,canım oğlum artık içeriye sığamıyorum dermişcesine,güçlü yumruklarına devam ediyor.Zamanında hoşuma giden bu vuruşlar artık canımı yakmaya başladı.Benim canım oğlum sağlıklı olsun da,ben yumruklara talibim.

Bakalım bu hafta da bebeğimde oluşacak yeni durumlar nelermiş,

Bebeğim tırnakları,parmak uçlarına kadar uzamış.
Bağışıklık sistemi gelişmiş.
Solunum hareketleri atmış.Bu da bu hafta dan sonra doğacak olan bebeklerin doğum ünitesinde kalarak,yaşamlarını sürdürebileceği anlamına geliyor.
Artık uynıkken gözlerini açık tutup,uyurken gözlerini kapaıtyormuş.
Böbrek üstü bezleri gelişmiş.

Hiç yorum yok: