BEBEĞİM

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

16 Kasım 2012 Cuma

OĞLUŞUMUN İSMİ KAAN!!!

         

        Eşimle daha evlenmeden sevgili dönemlerimiz de,bebeğimizin ismini; kız olursa ben,erkek olursa o koyacak diye kararlaştırmıştık.Fakat bebeğimizin erkek olacağını duyduğumuz andan itibaren,isim tartışmaları aldı başını gitti.Gerçekten kendi kararıyla bir isim koysa,hiç karışmayacağım.Fakat ailesinin baskıları yüzünden kendi babasının ismi 'Ahmet' koyacağım diye tutturmuştu.Eşimin anne ve babasınla aramın iyi olmayışı ve zamanında bana çok haksızlık ettiklerini bildiğimden bu isme hep karşı çıktım.Ayrıca ablası da babasının ismini oğluna koymuş.Sonuçta etrafımız da bir deste Ahmetle yaşamayacağız ama değil mi?

        Nitekim 14 kasım akşamı eşime artık isim konusunda karar vermemizi,oğlumla konuşurken isminle hitap etmek istediğimi söyledim.En sonunda 2 isim düşündüğünü biri Kaan diğeri Metehan olduğunu söyledi.Kaan benim kulağıma daha hoş geldiğinden,oğlumuzun adını Kaan koymayı karar verdik.Tabi eşim, nüfusu çıkarmaya gittiğinde Ahmet Kaan yazdırıp, bana bir sürpriz yapmazsa...:\

         Bugün doktor kontrolümüz var.Son kontrolümüzden bu yana 29 gün geçti.Tabi doppler ultrason için başka bir labaratuara gittimi saymazsak.Kendimde acayip farklılıklar hissdiyorum.Sanırım kilo konusunda istikrarlı gitmiyorum.Aslında yemek işini abartmıyorum.Ama çalıştığımdan dolayı sadece 3 öğün yiyebiliyorum.Makbulu az az günde 5-6 öğün ama buna uyamadığımdan kilo alımım arttı gibi geliyor.Ayrıca çok hareketsizim.Bütün gün oturuyorum.Hergün akşamları yürüyüş planları yapsam da miskinliğimden yapamıyorum.

        Bu aralar mandalina işini çok abartıyorum.Günde en az 1 kilo mandalina yiyorumdur.Umarım hamilelik şekerini etkileyecek bir durum değildir.Ayrıca her akşam bir büyük bardak boza içiyorum.Bu artık eşim ve bende alışkanlık haline geldi.Bağımlısı gibi olduk.İçmesek uyuyamıyoruz.

           Kalsiyum ilacının benim midemi bulandırdığını daha önceki postlarımda da belirtmiştim.Bugün doktoruma hiç içemediğimi söyleyeceğim.Umarım onun yerine alternatif bir hap vardır.Demir hapımı da aksatmamaya çalışıyorum.

           İş yerimde bugünü de saymazsak son 2 günüm.Pazartesi dinlenmeye çekiliyorum artık.Burada tam 4 yılımı doldurdum.Hem iş anlamında hem de çalıştığım ortam konusunda çok yıprandığımı düşünüyorum.Biraz izdavaya çekilsem iyi olacak.Oğlumla başbaşa beni uzun günler bekliyor.

          İnşallah bugünkü kontrolümüzde güzel haberller alırım.Umarım oğluşum benim biricik Kaan'ım iyi ve kilo alımı güzeldir.Umarım kiloları sadece ben almıyorumdur.

Hiç yorum yok: