BEBEĞİM

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

17 Kasım 2012 Cumartesi

DOKTOR KONTROLÜMÜZ

   Dün doktor kontrolümüz vardı.Benim canım oğlum, bitanem,annesinin yakışıklısı,herbişeyi,pek sevimliydi.Ultrason görüntüsü sırasında 2 kez esnedi.Kıyamam benim mercimek kadar bebeğim büyümüş de esnemeyi de biliyormuş.

   Güzel haberler aldığım için çok mutluyum.Doktorumuzun söylediğine göre çok şükür herşey yolunda gidiyormuş.Haftasına göre de kilosu önde gidiyor paşamın.23.haftanın içindeyiz ve kilomuz 655 gr.

  Benim açımdan durum pek açıcı değil.63 kilo ile hamile kamıştım.Şuan ki kilom 69,80.70e merdiven dayamışım bile.Hayatımda bu kiloları hiç görmedim.Zaten hamile kaldığım kilo da benim bu zamana kadar ki en yüksek kilomdu.Artık kendimi, oğlum iyi olsun da kiloları sonra da veririm diye avutuyorum.Umarım öyle de olur.Sanırım meyve konunda da kendime sınır koysam iyi olacak.Meyvenin fazlası da kilo yapıyormuş.Artık kilo alımı düzetmem gerekecek.Pazartesi işte son günüm.Evde olduğum sürede daha dikkatli ve düzenli beslenmeye çalışacağım.Özellikle yürüyüş yapmayı ihmal etmeyeceğim.

   Sırada son testimiz,şeker yüklememiz var.Umarım ordan da iyi haberler alırım.Ayrıca önümüzdeki hafta da 2. Tetonoz aşımızı olacağız.

   Şimdi sırada benim yakışıklı oğlum ve gelişimi var;
*Bebeğimin algılarının önemli bir kısmı gelişmiş.
*Artık uyarılara refleks olarak değil,bilinçli olarak cevap veriyormuş.
Şimdilik bizden haberler böyle.Kaan bütün teyzelerinin ellerinden öper.

Hiç yorum yok: