BEBEĞİM

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

10 Temmuz 2012 Salı

AŞKIMIZIN MEYVESİ





          İki yıldır evliyiz ve bir süredir bebek planları yapıyorduk.Olacak mı olmayacak mı diye düşünürken,dualar ederken yaptığım stresin boş yere olduğunu tam 2 temmuz günü öğrendim.Benim için en özel günde.Eşimle tanışma yıldönümümüzde ve sanırım o gün için eşime verdiğim en güzel hediye de buydu.Çok şükür rabbim aratmadı ve muradımıza erdik.Allahım isteyen herkese versin.Anne olacağımı öğrendiğim an,şüphesiz hayatımın en mutlu en özel anyıdı..Elim ayağıma karıştı,ne yapacağımı şaşırmış bir şekilde,hergün bebek sohbeti yaptığımız arkadaşım benim sevgili dostum Vasvişle paylaştım ilk bu duyguyu.Eşime söyleyip söylememe konusnda karasızdım.Çünkü idrar testini 2 temmuzda yapmadan 4 gün öncede yapmıştım ve sonuç negatifti.Kısa bir süre düşündükten sonra eşimin gelmesini bekledim ve söyledim.O kadar çok mutlu olduki neye uğradığını şaşırdı.







       Ablama da müjdeyi vermem üzerine doktordan hemen randevu aldık.Çok güvendiğimiz ve akrabalarımızın hemen hemen hepsinin doğum doktoru olan Ahmet Bey'e 4 Temmuz'da gittik.Sanırım biz annesiyle babası olarak erken davranmış olacağız ki, bebeğimiz kendisini bize göstermedi.Bebeğin kesesi görünmüyormuş.Çok üzüldüm.Doktorumuz bize 7 Temmuz'a tekrardan randevu verdi.Günleri saymaya başlamıştım.Zorlu geçen KPSS sınavımdan sonra,doktora gittik ve sonunda bebeğimizin kesesini gördük.Şu an tam 5 haftalığım.



6 yorum:

mandalincikmazi dedi ki...

Kutlarım canım
hayırlı uğurlu olsun
ulrasyon görüntüsünden anladığım kadarıyla aynı sen maşallah :))
kendine iyi bak canım...
Sevgiler..........

jasspi dedi ki...

ilk haberini alan kişi olarak sabırsızlıkla bekliyorum canım allah sağlığıyla göndersin hayırlı olsun inşallah .

Nazlıca dedi ki...

SAOL CANIM ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.BAKALIM İLERİKİ ZAMANLARDA BABASINA MI BANA MI BENZEYECEK ONU DA GÖRECEĞİZ İNŞALLAH..,

Nazlıca dedi ki...

EVET CANIM BENİM.HIZLI DEĞİŞİME BENİM KADAR SENDE TANIK OLCAKSIN BAKALIM BİZİ NELER BEKLİYOR.

yaseminkale dedi ki...

bir bebeğin güncesi ile karşılaştım çok duygulandım:) (acıkda ağladım) nedense anne olunca hemen hemen her şeye ağlayabilme kapasitem arttı.. allahım sağlıkla huzurla hayırlısı ile kucağına almayı nasip etsin

Nazlıca dedi ki...

çok teşekkür ederim yasemincim iyi dileklerin için.