BEBEĞİM

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

13 Temmuz 2012 Cuma

AH ŞU MİDE BULANTILARI


       Tam herşey yolunda giderken, herkese hamileliğin hiçbir olumsuz etkisini yaşamıyorum derken nazar değdi.3 gündür özellikle sabahları aşırı mide ekşimesi,ardından bulantı ve sonunda kusma...Kusmak artık en büyük kabusum oldu.Kokulara karşı hassasiyet,stres,sürekli uyku hali,isteksizlik...Özellikle benim gibi çalışan hamilelerin yaşadığı sıkıntıları şimdi çok daha iyi anlıyorum.İşim evime 2 vesait kadar uzaklıkta ve otobüs beklemek,otobüsün her durakta durması derken tam bir buçuk saat sonra işe varabiliyorum ve hergün bir buçuksaat gidiş bir buçuk saat dönüş çok zor oluyor.Günümün yaklaşık 3 saatini yollarda geçiriyorum.Bide bunlara otobüsün aşırı kalabalık olması,bir çok insanın ter kokusu,otobüsün sürekli fren yapması da eklenince yol dayanılmaz oluyor.Daha yolun başındayım ama daha şimdiden önümdeki 7,5-8 ayın nasıl gececeğini düşünüyorum.Tabi bütün bu şikayetlerden sonra bebeğime kavuşmak ve onun sağlıklı bir şekilde güvenli yuvasında olması beni bir an için bu kötü durumlardan uzaklaştırıyor.Bütün bu zorlu geçecek yollardan sonra ona kavuşma hissi bile herşeye bedel.Seni çok seviyorum bebeğim.

Hiç yorum yok: