BEBEĞİM

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

6 Haziran 2012 Çarşamba

GEBELİK ÖNCESİ BESLENME

Bir aile olamaya karar verdik ve şimdiden yapacağım sağlıklı beslenme programı,hiç şüphesiz bebeğime faydalı olacak ve ben sağlıklı beslenmeye bebişimiz doğmadan önce başladım.Gebelik kitapları ve internet araştımalarım gösteriyor ki,gebelik öncesi başlanan folik asit ve sağlıklı beslenme programları,gebelik döneminde,ve bebek doğduktan sonra dönemlerde oluşabilcek riskleri önlüyor ve bebeğin gelişimine katkıda bulunuyor.
Ben 3 ay önceden follik asit kullanmaya başladım bile.ilk 2 ay bir kutu folik plus son 1 aydır da folibiol kullanıyorum.3 haftadır da sağlıklı beslenme konusunda önemli adımlar attım.Proteinli ve içerisinde bol miktarda folik aist bulunduran gıdaları daha çok tüketiyorum.

ÖRNEK BESLENME LİSTEM;

Sabah
1 dilim peynir
3-5 adet zeytin
Domates, salatalık, 1 demet roka veya maydonoz
1 dilim kepekli ekmek

Ara öğün
1 salatalık

Öğle
1 porsiyon sebze yemeği
3 kaşık yoğurt
2-3 yemek kaşığı pilav ya da makarna
Ara öğün
1 porsiyon meyve(kiraz,kayısı,erik)
Akşam
1 kase çorba
Et,sebze yada tavuk
Bol Salata
Ekmek yok

Ara öğün
3-5 adet badem, 2 adet kuru incir

Akşam yatmadan önce 1 bardak süt



Hiç yorum yok: