BEBEĞİM

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

3 Kasım 2012 Cumartesi

22.HAFTAMIZ VE BİZDEN HABERLER

                               

                                               Merhabalar
       21. Haftamızın son günlerini yaşadığımız şu günlerde herşey yolunda gidiyor.Bulantılar,halsizlik,yorgunluk bitti diyebilirim.Sadece doktorumun verdiği kalsiyum ilacını düzenli kulalnamıyorum.Ben de aşırı mide bulantısı ve ardından kusma yapıyor.İçemediğim içinde bebeğim için vicdan azabı çekiyorum.

                       ************

       22.-24.haftalarda iyi gözlenildiği için perşembe günü renkli doppler ultrasonla bakıldı bebeğime.Öyle tatlıydı ki.Herşeyi en ince ayrıntısına kadar gördüm.Renkli doppler ultrasonda bebeğin, göbek kordonundaki damarlar,beyin damarı,kalp damarı gibi damarla inceleniyor.Böylelikle bebeğin gelişme geriliğinin olup olmadığı saptanıyor..O yüzden bu test çok önemliymiş.Doktorumuz da aklımızda bir şüphe kalmamısı açısından yaptırdı.Oğluşum, 440 gr olmuş.Gelişimimiz gayet iyi gidiyor.Şu ana kadar aldığım kilo 5.Birazdaha dikkat etmeye çalışıyorum.Umarım hamilelik için azami 12 kilo sınırını geçmem.
           
                     **************

     Bu arada 22 Ekim de de 1. Tetonoz aşımızı olduk.2. aşımız da 24 kasım da.

      Şimdilik bizden haberler böyle.

Hiç yorum yok: