BEBEĞİM

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

4 Eylül 2012 Salı

HAMİLELİKTE OKUDUĞUM KİTAPLAR


   Her anne adayı gibi ben de bebeğim için en doğru bilgiyi,en yararlı olanını öğrenmek istiyorum.Bunun içinde daha gebelik planları yaparken araştırıp bu iki kitabı almıştım. Colleen Sell'in Anne Adayları İçin Bir Fincan Huzur, Dr.Thomas Verny/John Kelly'in Doğmamış Çocun Gizli Yaşamı.Anne adayları için bir fincan huzurda daha çok yaşanmışlar anlatılırken,Doğmamış çocuğun gizli yaşamında daha çok bilimsel verilere yer verilmiş.

  İsmi ne kadar gizemli gelse de Doğmamış Çocugun gizli yaşamı çok sürüklemiyor.Ama öğrendiğim birkaç önemli bilgiyi sizlerle paylaşmak isterim.Bebekler anne karnında, 16. haftadan itibaren ışığa duyarlı oluyorlamış.Özellikle güneş ışığından çok etkilenip tepki veriyorlarmış.Ayrıca 20.haftadan itibaren konuşulan seslere tepki verildiği kanıtlanmış.Özellikle annelerinin sesine..

   Anne adayları için bir fincan huzur kitabında ise,her anne adayının karşılaşabilceği sorunları,bu sorunlarla başetme yöntemleri anlatılıyor.

  Şu an ki gündemimde Elif Şafak'ın Siyah Süt kitabı var.Ayrıca bebek bakımı üzerine de Ayşe Öner'in Hamilelik,Doğum ve Bebek Bakım kitabını almayı düşünüyorum.

1 yorum:

Sonsuz Dekorasyon dedi ki...

ayşe öner i bende duydum çok başarılı olduğunu söylediler birde cnm yorum bırakırken sürekli harf doğrulamaistiyor onu kaldır istersen yorum yazmak zor oluyor:)