BEBEĞİM

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

31 Temmuz 2012 Salı

2. DOKTOR ZİYARETİMİZ

             2 gün gecikmeli de olsa doktora gidebildik.Cumartesi olan randevumuzu çalıştığımdan ve saat uyuşmadığından dolayı, yıllık iznime çıktığım ilk gün pazartesi günü gidebildik.Bir yandan bebeğimin kalp atışını dinleyeceğim için çok heyecanlı,bir yandan da sürekli çevremde duyduğum düşük ve bebek ölümleri haberlerini aldıktan sonra endişeliydim.
            Yine başıma aynı şey geldi.Doktor karnımdan kalp atışlarını duyamadığı için vaninal ultrasondan baktı ve bunun son olacağını söyledi.Umarım bu son olur.Bebek yaşıyor kalp atışlarını duyabildim dedi.Ama benim içim hiç rahat etmedi çünkü çok umutlanmıştım kalp sesini duyabileceğim için.Doktorumuz içimin rahat etmediğini anlayınca bir sorun olsa 1 ay sonra gel demem dedi.Az da olsa içim rahat artık.
            Sağlık ocağının yaptığı tahlilleri de götürdüm.Biraz kansızlık biraz da demir eksikliği var.Doktorum folik asiti günde iki sefere çıkardı.Ayrıca günde 2 sefer vitamin (bemiks) ve 2 sefer bulantı hapı verdi.Bulantı konusunda eskisi kadar şikayetim yok.İşte bebeğimin 7 haftalık ultrason görüntüsü;
BEBEĞİM




BEBEĞİMİN BOYU :0,96 CM
 AĞIRLIĞI:1 GR

Hiç yorum yok: