BEBEĞİM

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

5 Eylül 2011 Pazartesi

KUZENİME SÖZ TEPSİSİ;)






Geçtiğimiz Cuma Akşamı benim biricik teyzem, kuzenimin sözü için eşimle beni çağırdığında 'Teyzecim güzel bir tepsi bulamadık.Sende varsa getirir misin.' demesi üzerine dayanmadım.Hemen düşünmeye başladım.İnternetten araştırmalarım üzerine yeni nesil satenli söz tepsisi yapmaya karar verdim.Fakat internetten kimse yapılışı hakkında birşey yazmamıştı.Biraz incelemem ve birazda hayal gücümü kullanmamla birlikte ortaya böyle şık bir tepsi çıktı.Sözdeki herkes çok beyendi.Umarım sizde beğenirsiniz.;)

1 yorum:

CeReN dedi ki...

bu hafta sonu çok yakın bir arkadaşımın sözü var dikiş biliyorum ama nasıl dikebilirim bilmiyorum zor olmazsa yapılışını anlatan bir post hazırlayabilirseniz çok minnettar kalırım sevgiler CEREN